E-ticarət Nədir? E-ticarətə necə başlaya bilərəm? Elektron Ticaret - Veb sayt

E-ticarət Nədir? E-ticarətə necə başlaya bilərəm? Elektron Ticaret - Veb sayt


Elektron ticarət ifadənin qısaldılmış variantı olan e-ticarət mal və xidmətlərin onlayn mübadiləsidir. Satıcıların potensial müştərilərinə internet üzərindən mal və xidmətlər təqdim etdikləri bu sistem fiziki mağazaların məhdud dünyasından Alış-veriş aradan qaldırır. Bu yolla pulsuz, genişmiqyaslı, sərhədsiz alış-veriş mümkün olur. Alış-veriş və ya onlayn satış üçün internet saytları, mobil proqramlar və sosial media da daxil olmaqla bir çox texnologiyadan faydalanmaq mümkündür.


E-ticarət emal, onlayn mağaza vasitəsilə müştərilərinə çatan bir satıcıdır. Müştərilər fiziki mağaza kimi işləyən vebsayt və/yaxud proqram vasitəsilə məhsulları nəzərdən keçirə və satın ala bilərlər. Sözügedən biznes məhsul və xidmətlərini onlayn mağazasında siyahıya alır. Müştəri kataloqa göz gəzdirir və bəyəndiyi məhsulları səbətə əlavə edir. Daha sonra o, mövcud ödəniş variantlarından hər hansı birini istifadə edərək ödəniş edir və məhsulu alır. Biznes məhsulu göndərir və ya lazımi xidməti təqdim edir.

E-ticarət saytını necə qurmaq olar? E-Ticarət Saytı Yaradarkən Diqqət Etməli Olacaqlar


E-ticarət Rəqəmsallaşmanın insan həyatının hər bir sahəsinə inteqrasiya olunduğu bir dünyada istehsal son dərəcə populyar bir peşədir. Gündən-günə artan bazar həcminə malik olan e-ticarət dünyasında müvəffəqiyyətli olmaq üçün doğru addımların atılması son dərəcə əhəmiyyətlidir. Bu addımlardan biri onlayn satış üçün e-ticarət saytınızı tamamilə qurmaqdır. Potensial müştərilərinizə çatmaq və düzgün xidmət göstərmək üçün onlayn veb-sayt qurarkən diqqət etməli olduğunuz şeylər bunlardır:

• Saytınızı qurmazdan əvvəl brend adınızı müəyyənləşdirin: Siz e-ticarət saytı yaratmağa qərar verdiniz, lakin hələ biznesinizin adını belə bilmirsiniz. Bu zaman sizi rəqiblərinizdən fərqləndirəcək və hədəf auditoriyanızı cəlb edəcək bir marka tapmalısınız. Sizi daha sonra təmsil edəcək bir loqo hazırlamalısınız. Loqo dizaynı üçün bu sahədə mütəxəssis olan dizaynerlərlə əlaqə saxlaya bilərsiniz.

• Sizin üçün uyğun olan məzmun idarəetmə sistemini müəyyənləşdirin: Hər bir veb sayt təməli məzmun idarəetmə sistemidir. WordPress kimi açıq mənbə platformalarına bu nöqtədə böyük tələbat var. Yenə bu nöqtədə fərqli proqram təminatı mövcuddur. Başda Azərbaycanda olmaqla bir çox ölkələrdə xidmət göstərən CruxSoft bu sistemlərdən biridir. CruxSoft ilə əla veb saytla e-ticarət biznesinizi asanlıqla başlamaq və inkişaf etdirmək mümkündür. Eyni zamanda bu qərarı verərkən büdcənizə və ehtiyaclarınıza uyğun seçim etməlisiniz. Bu baxımdan, müxtəlif mövzu seçimləri təklif edən, sürətli, faydalı, səmərəli interfeysə malik və büdcəyə uyğun olan CruxSoft-u seçə bilərsiniz.

• Saytınız üçün bir mövzu seçin: E-ticarət Mövzu və ya şablon seçərkən unutmayın ki, müştəriləriniz üçün ilk təəssürat yaradacaqsınız. Mövzular veb saytınıza ardıcıl görünüş verən hazır şablonlardır. Hətta abunə platformalarında belə şablon variantları o qədər çoxdur ki, düzgün olanı tapmaq çətin ola bilər. Pulsuz şablonlarla yanaşı, platformada pullu mövzular da var. Veb saytınızı özünüz dizayn edəcəksinizsə, şəklinizi və xəyal etdiyiniz veb saytı ətraflı təsvir etməlisiniz ki, işlədiyiniz mütəxəssislər düzgün mövzunu müəyyən edə bilsinlər.

• Məhsul siyahılarını hazırlayın: Xəyal etdiyiniz veb saytı yaratdıqdan sonra bu mağazanı məhsullarla doldurmağın vaxtı gəldi. Məhsul kataloqunuz e-ticarət saytında satılacaq bütün məhsulları ehtiva edir. Listinq mərhələsində siyahılarınızın saytınızı ziyarət edən potensial müştərilər tərəfindən asanlıqla tapılması vacibdir. Bundan əlavə, məhsullar kateqoriyalara bölünməlidir ki, onları asanlıqla idarə edə biləsiniz.

• Ödəniş qapısını təyin edin: Ödəniş qapısı; Veb saytınıza internet üzərindən edilən satışlar üçün ödənişləri qəbul etməyə imkan verən sistemdir. Məhsulları onlayn satan bir çox biznes sahibləri bu prosesi daha asan və təhlükəsiz etmək üçün üçüncü tərəfləri seçirlər. Bu sistemlər arasında seçim edərkən platformanızla inteqrasiya, təhlükəsizlik və komissiya dərəcələri, taksit imkanları kimi detallara diqqət yetirməlisiniz.

• Sifariş idarəetmə təfərrüatlarını redaktə edin: Sifarişin idarə edilməsi həm prosesi asan idarə etmək, həm də müştəri məmnuniyyəti üçün son dərəcə vacibdir. Elektron ticarət saytından məhsul almağa üstünlük verən insanlar sifarişlərini qısa zamanda almaq istəyirlər. Təəssüf ki, sifarişi qarşı tərəfə qısa müddətdə çatdıra bilməsəniz, daimi müştərilər qazanma ehtimalınız azalır. Sifarişin idarə edilməsinin uğurlu olması üçün təchizatçı seçiminə, anbar planına və yük əməliyyatlarına diqqət yetirmək lazımdır. Təchizatçı məhsulu sizə tez çatdırmazsa və ya anbarınız tükəndiyi halda satış həyata keçirsəniz, sifarişin idarə edilməsi pozulacaq. Sifarişi müştəriyə çatdıracaq çatdırılma şirkətinin filiallarının sayı, iş prinsipləri, qiymətləri və qapıda ödəmə üsulu kimi təfərrüatlar da son dərəcə əhəmiyyətlidir.

• Saytınızı sınaqdan keçirin və sonra qurun: E-ticarət Saytı işə salmazdan əvvəl onun funksionallığını yoxlamaq üçün test etməlisiniz. Saytdakı hər bir keçid və klik nöqtəsinin işləməsi son dərəcə vacibdir. Mövzunuza uyğun olaraq hətta 404 səhv verən veb səhifələr də tərtib etməyiniz şəkliniz üçün son dərəcə vacibdir. Səbətə əşyalar əlavə edərkən və ya ödəniş edərkən hər şeyin düzgün işlədiyini yoxlamağı unutmayın. Siz hətta satınalma təsdiqləndikdən və ya rədd edildikdən sonra bütün e-poçtların düzgün göndərilmədiyini yoxlamalısınız. Müxtəlif veb brauzerlərdə saytın performansını yoxlamaq da faydalıdır.

Veb saytınız quraşdırdıqdan sonra sosial media hesablarınızda açıq olduğunuzu elan edə bilərsiniz. Bunun üçün nişinizdəki məşhur bloqlarda reklam və e-poçt üsullarından istifadə edə bilərsiniz. Siz həmçinin Instagram, Facebook və Google kimi platformalarda ödənişli reklam yerləşdirə bilərsiniz.

Mobil e-ticarət saytı necə tərtib edilməlidir?

E-ticarət saytı Mobil üçün hazırlanarkən proqram olmalıdır. İstifadəçilərin diqqətini çəkəcək və saytınızda daha çox vaxt keçirəcək bir proqram hazırlamaq üçün bəzi detallara diqqət yetirməlisiniz. E-ticarət mobil tətbiqi hazırlamağa başlamazdan əvvəl özünüzə verməli olduğunuz ilk sual istədiyiniz şeydir. Nə istədiyinizi yaxşı müəyyənləşdirsəniz, istədiyiniz tətbiqi yaratmaq daha asan olacaq.

Məqsədləriniz və KPI-ləriniz sizə lazım olan xüsusiyyətlərə, inkişaf prosesinizə və s. birbaşa təsir edəcək. Məqsədləriniz sizə lazım olan xüsusiyyətlərə malik proqram yaratmaq prosesinə birbaşa təsir göstərir.
 
Hədəflərinizi müəyyənləşdirərkən özünüzə bu sualları verməlisiniz: Mağazanızın aylıq resepti nədir? Bu trafikin nə qədəri mobil istifadəçilərdən gəlir? Mobil dönüşüm nisbətiniz nədir?


Bir çox mağaza sürtünmə səbəbindən onlayn biznesinin bir hissəsini itirir. Elektron ticarətdə sürtünmə veb saytınızda müştəriləri çaşdıran, qıcıqlandıran, yayındıran və ya narahat edən hər hansı bir şeydir. Sürtünmə səbəbindən müştərilər əməliyyatlarını tamamlamadan mağazanızı tərk edə bilər. Yaxşı mobil e-ticarət saytı ödəniş prosesinizi optimallaşdırır və hər mərhələdə dönüşümləri maksimum dərəcədə artırır. Sürtünməni azaltmaq üçün saytınızın sürətini artırmalı, çoxsaylı ödəniş variantları təklif etməli və alış-veriş prosesini istifadəçiyə uyğun şəkildə təşkil etməlisiniz. 

Müraciətinizi hazırlayarkən sürtünmənin azaldılması ilə bağlı mütəxəssislərlə də xüsusi tədqiqatlar apara bilərsiniz.

Bununla belə, B2C e-ticarət mağazanız varsa, biznes tələbləriniz fərqli ola bilər. Bu vəziyyətdə mobil loyallığı artırmaq istəyə bilərik. Bunun üçün daha çox sadiqlik təmin edəcək xüsusiyyətlərə üstünlük verə bilərsiniz. Bu halda, müraciətinizə gələnlər asanlıqla yenidən sifariş verə və ani bildirişlər ala bilməlidirlər. Nə istədiyinizi və ehtiyacınızı qısaca müəyyən etdikdən sonra düzgün sayt hazırlaya bilərsiniz.

Bundan sonra hədəf auditoriyanızı müəyyən edə bilərsiniz. B2B müştərilərinin təcrübəsi B2C müştərilərinin təcrübəsi ilə eyni olmayacaq. Hədəf auditoriyanızı tanıdığınız zaman ərizənizi bu auditoriyaya uyğun hazırlaya və düzgün marketinq apara bilərsiniz.

Hədəf auditoriyanızı təyin edərkən bu sualları verin: Hədəf auditoriyamın orta yaşı neçədir? Onların maraqları nədir? Hansı məhsulları bəyənirlər? Mağazamıza necə çatırlar? Bu suallara verəcəyiniz cavablara əsasən öz nişinizi və hədəf auditoriyanızı müəyyən edə bilərsiniz.

Hədəf auditoriyanızı müəyyən etdikdən sonra növbəti addım tətbiq növünü seçməkdir. E-ticarət pərakəndə satıcıları üçün seçmək üçün iki seçim var:

Proqressiv Veb Tətbiqlər və Yerli Tətbiqlər. Progressive Web Apps (PWA) veb sayt mobil proqram eyni vaxtda çatdırılmasıdır. O, ənənəvi tətbiqlərin sürətini, interaktivliyini və performansını təklif edir, lakin yükləmə tələb etmir. Müasir brauzerlər vasitəsilə mobil tətbiq təcrübəsini birləşdirən bu yanaşma son dərəcə sərfəlidir. Veb saytınızda çoxlu mobil trafik varsa və ya büdcəniz məhduddursa, bu seçimi seçə bilərsiniz. Yerli proqramlar telefonlardakı onlayn mağazalardan yüklənməlidir. Bütün platformalarda işləyən PWA-lardan fərqli olaraq, yerli proqramlar iki dəfə, xüsusilə iOSAndroid əməliyyat sistemləri üçün hazırlanmalıdır. Müştərilər mobil telefonun təklif etdiyi bütün xüsusiyyətlərdən istifadə edən yerli proqramlar sayəsində optimallaşdırılmış təcrübəyə sahib olurlar. Bu sürətli tətbiqlər sayəsində verilənlər bazasına/kontaktlara/fotoqalereyaya və kameraya giriş təmin edilir.

Mobil Tətbiqlə Mobil E-ticarəti Necə Etmək olar?

Mobil cihazlar və proqramlar sayəsində kompüter qarşısında olmasanız belə, e-ticarət satışlarınızı asanlıqla idarə edə bilərsiniz. Bu yolla siz hərəkətdə olarkən mağazanızda baş verənləri izləyə bilərsiniz. Bunun üçün ilk növbədə mobil cihazlara hazır e-ticarət platforma nız olmalıdır. E-ticarət mağaza nızı telefonla effektiv idarə etməyin ilk addımı mobil uyğun platforma hazırlamaqdır. Shopify hazır mobil idarəetməni təklif edir.

Bunun üçün müxtəlif rəqəmsal pərakəndə satıcılara məhsul ehtiyatlarını birbaşa mobil telefonlarından idarə etməyə imkan verən hazır proqramlardan istifadə edə bilərsiniz. Bu proqram vasitəsilə sifarişlərə, trafikə və satış rəqəmlərinə baxa bilərsiniz. Tətbiq yeni sifariş zamanı ani bildiriş vasitəsilə sizi xəbərdar edir. Siz həmçinin asanlıqla əldə edilə bilən sifariş tarixçələri və ətraflı profilləri ilə müştəri məlumatlarına telefonla baxa bilərsiniz. Hətta hazır proqramdan daha yaxşısı öz ərizənizi hazırlamaqdır. Sizin üçün xüsusi olaraq hazırlanmış e-ticarət proqramları ilə müştərilərinizə istifadəçi dostu alış-veriş təcrübəsi təqdim edə bilərsiniz.



Mobil canlı söhbət proqramı satışları telefonla idarə etməyi asanlaşdırır. Zendesk-in araşdırması göstərir ki, müştərilərin 92%-i canlı söhbət kanalı vasitəsilə brendlə ünsiyyət qurmaqdan məmnundur. Lakin bu tətbiqin effektiv olması üçün canlı söhbət zamanı müştərilərinizin suallarına tez cavab verəcək bir sistem qurmalısınız. Bu qısa müddət bir neçə dahi sözlə ifadə olunduğundan, harada olursunuzsa olun canlı söhbətə cavab verəcək mobil söhbət proqramınız olmalıdır. Canlı söhbət mobil tətbiqi ilə istənilən vaxt müştərilərin suallarını cavablandırmaqda çətinlik çəkirsinizsə, hazır cavablardan yararlana bilərsiniz. Bunun üçün siz tez-tez verilən suallarla söhbəti avtomatik idarə edə və müştərinin üstünlük verdiyi suallara uyğun hazır cavabı yönləndirə bilərsiniz.

E-ticarət saytınızı idarə etmək üçün xarici mənbələrdən faydalana bilərsiniz. Başqa sözlə desək, siz öz işçi qüvvənizdən başqa müvafiq sahədə səlahiyyətli insanlardan xidmət ala bilərsiniz. Bu yolla, istənilən vaxt mövcud olmasanız belə, prosesləri idarə edəcək insanlara sahib ola bilərsiniz. Məsul olduğunuz vəzifələr məhdudlaşdıqda, mağazanızı, hətta əlçatan olmadıqda belə idarə etmək mümkün olur.

Azərbaycanda E-Ticarət (Elektron Ticarət) Etməyin Üstünlükləri və Məsləhətləri

Fiziki mağazanın yükü ilə məşğul olmaq istəməyən biznes sahibləri üçün e-ticarət üstünlükləri saysız-hesabsızdır. E-ticarət sayəsində çox xərc çəkmədən internet saytı qurduqdan sonra məhsullarınızı müştərilərinizə onlayn şəkildə çatdıra bilərsiniz. Xüsusilə CruxSoft vasitəsilə yaratdığınız vebsaytda sürətli, səlis, faydalı və sadə interfeysli müştəri təcrübəsi təqdim etməyiniz çox mümkündür. Beləliklə, qısa, orta və uzun müddətdə e-ticarət gəlirlərini çoxaltmaq mümkün olur. Xüsusilə yaxşı bir sistem vasitəsilə e-ticarət saytı yaratmaqla e-ticarət etmənin bir çox üstünlükləri var. Elektron ticarətin bəzi üstünlükləri bunlardır:

• Xərcləriniz azalır: Bir e-ticarət mağazasının fiziki bir işdən daha az xərcləri var. Kommersiya daşınmaz əmlakı icarəyə götürmədən vebsayt üçün müvafiq ödəniş ödəməklə mağazanızı qura bilərsiniz. Üstəlik, kommersiya obyektləri üçün təhlükəsizlik xərclərinə ehtiyac yoxdur. İşçilərin sayı fiziki müəssisələrlə müqayisədə daha məhduddur. Bir e-ticarət mağazasında yalnız domen adı, veb hostinq və veb saytınızı yaratmaq, marketinq və inventar xərcləriniz var.

• Dünya bazarına aşağıdakı yollarla çıxa bilərsiniz: E-ticarətin ən mühüm üstünlüklərindən biri də geniş auditoriyaya çatmağa imkan verməsidir. Fiziki bizneslə dünya bazarına çıxmaq son dərəcə baha başa gələ bilər. E-ticarət edərək dünya bazarına çıxmaq üçün düzgün e-ticarət SEO strategiyaları və reklam kampaniyaları kifayətdir. Bu yolla siz xərcləri azalda və məhsullarınızı dünyanın bir çox yerindəki potensial müştərilərinizə çatdıra bilərsiniz. Bu giriş sayəsində hətta bir neçə kiçik elektron ticarət mağazasının zamanla böyük brendlərə çevrilməsi belə mümkündür.

• Məhsul seçimlərini artıra bilərsiniz: Fiziki mağazada məhsul seçimlərini artırmaq asan deyil. Bununla belə, e-ticarətdə düzgün təchizatçı tapdıqdan sonra imicinizə uyğun gələn bütün məhsulları sadalaya bilərsiniz. Beləliklə, məhsul çeşidini asanlıqla artıra bilərsiniz.

• Logistika asanlaşdırıldı: Logistikanın izlənməsi e-ticarətdə fiziki mağazadan daha asandır. Müştərilərinizin 2 günlük göndərmə və asan geri qaytarma kimi üstünlüklərdən faydalana bilməsi üçün logistikanı kənardan sifariş edə bilərsiniz. Bundan əlavə, bu üsulda hər şey elektron şəkildə qeyd edildiyi üçün satışları asanlıqla izləyə bilərsiniz. Bu, zamanla biznesinizi inkişaf etdirməyə kömək edəcək tendensiyaları axtarmağı asanlaşdırır.

• Asan idarəetmə: E-ticarət biznes sahibləri üçün marketinqsatış prosesləri idarə etmək fiziki müəssisələrə nisbətən daha asandır. Məsələn, süni intellekt (AI) ilə inteqrasiya olunmuş üsullarla asanlıqla müştərilərə çata və buna uyğun marketinq strategiyaları inkişaf etdirə bilərsiniz. Hədəf bazarınız haqqında sizə fikir verən bu məlumatlar sayəsində marketinq strategiyalarınız təkmilləşərkən gəliriniz artır. Siz həmçinin fiziki mağazanın filiallarını açmadan e-ticarət saytı zənginləşdirərək biznesinizi genişləndirə bilərsiniz.

E-ticarət üstünlüklərindən faydalanmaq üçün bu prosesin idarə olunmasında vacib məqamlara diqqət yetirmək lazımdır. Fərqli bazarlar üçün müxtəlif taktikalar olsa da, hər sahədə faydalı olacaq ümumi məsləhətlər də var. Bu üsulla qazanc əldə etmək üçün əvvəlcə yaxşı bir rəqib analizi aparmaq son dərəcə vacibdir. Bu sayədə rəqiblərinizin taktikalarından geri qalmadan istifadə edə və hətta çatışmazlıqlarını müəyyən edərək onlardan bir addım önə keçə bilərsiniz. Veb saytınızın şəklinizlə uyğun olması, vizual və video baxımından cəlbedici olması da vacibdir. Beləliklə, müştəriləriniz cəlbedici bir vitrin olan fiziki bir mağaza kimi saytınıza cəlb olunacaqlar.

Təbii ki, bu baxımdan düzgün reklam fəaliyyətləri ilə potensial müştəriləri sayta cəlb etmək lazımdır. Bunun üçün e-ticarət SEO işləri ilə məşğul olan agentliklərlə əlaqə saxlaya bilərsiniz. Qiymətləriniz nə çox baha, nə də ucuz olmalıdır. Düzgün qiymətlərlə müştərilərinizin etibarını qazanmaq mümkün olur. Məhsul siyahıları da diqqətlə hazırlanmalıdır. Hər bir məhsul düzgün kateqoriyaya daxil edildikdən sonra onun müvafiq xüsusiyyətləri ətraflı şəkildə göstərilməlidir. Beləliklə, müştəri axtardığı məhsuldan əmin olaraq, tərəddüd etmədən alışına davam edə bilər.

CruxSoft ani e-ticarət saytının işə salınması üçün xidmətinizdədir!!!


Dərhal başlaya biləcəyiniz bir e-ticarət biznesi üçün sürətli bir fikriniz varmı? Faydalı və sadə interfeysə malik vebsayta ehtiyacınız varmı? CruxSoft bütün bu tələblərə yaxşı cavab verir. Azərbaycanda yerləşən və İngiltərə, Amerika, Türkiyə, Almaniya, Monteneqro və Taylandda xidmət göstərən CruxSoft sizə e-ticarət macəranıza dərhal başlamaq üçün rahatlıq təklif edir. Pulsuz səhifə mövzuları ilə quraşdırmaya başlaya biləcəyiniz bu prosesdə, e-ticarət səhifələrinizi ustalıqla və rəvan şəkildə yarada bilərsiniz. Android, iOS və Flutter proqram təminatını ən yaxşı şəkildə quraşdıran CruxSoft, ən müasir kodlaşdırma infrastrukturu sayəsində mobil proqramları da rahat şəkildə idarə edir. Beləliklə, mobil tətbiq vasitəsilə e-ticarət əməliyyatları həyata keçirmək mümkün və daha da asanlaşır.

CruxSoft vasitəsilə sayt yaratmaq çox asan deyil. Saytda mövcud olan onlarla mövzu arasından seçim etmək imkanınız var. Mövzunu seçdikdən sonra, panelə daxil olaraq və daxil olmaqla, asanlıqla e-ticarət veb saytı yaratmağa və konfiqurasiya etməyə başlaya bilərsiniz.




Onda siz 
CruxSoft un təklif etdiyi çoxsaylı üstünlüklərdən istifadə edə bilərsiniz. Siz dərhal mağazanız üçün fərdi domen adı əldə edə, pulsuz premium mövzularla saytınızı səmərəli şəkildə formalaşdıra və çoxdilli səhifələr yarada bilərsiniz. Eyni zamanda, VirtualPOS inteqrasiyası ilə siz dünyanın istənilən yerində 24/7 rahat və təhlükəsiz şəkildə ödənişləri qəbul edə və satış edə bilərsiniz. Mobil proqram inteqrasiyasını təmin edən xüsusi kodlaşdırılmış platforma infrastrukturu sayəsində iOS Android əməliyyat sistemləri ilə işləmək mümkündür.

Beləliklə, xüsusi kodlaşdırmaya malik ən müasir proqram təminatından istifadə edərək, tez və heç bir problem olmadan alış-veriş üçün əsas hazırlaya bilərsiniz. Nəhayət, çatdırılma inteqrasiyası ilə siz müştərilərinizə yüklərini canlı izləmək imkanı verə bilərsiniz.